طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

سال نو مبارک


قطعه دست و پا شکسته ای که در معرفی وبلاگم نوشته ام را پسر خاله عزیز آقای دکتر الله وردی تکمیل  کرده اند.

با وجود اینکه بیش از دو نیم سال از مرگ خواهرم مهناز می گذرد اما هنوز این قطعه گویا ترین حرف دلم است . هرچند در این شب عیدی نباید متاثرتان کنم اما با واقع بهترین عیدی برای من زنده شدن نام مهناز است. به هر شکل که باشد . قسمتهایی که زیر ستاره ها است تکمیل نوشتار توسط دکتر منصور الله وردی است که از ایشان متشکرم.


دل شکستم 
روزگارم خوب نیست 
خواهرم رفت از این دار پلید 
و کسی نیز نفهمید
که بر ما چه گذشت
دل گنجشکی من 
ترکید از غم او 
هیکل فیلی من 
پر احساس شده 
حس غم ، غصه و آه
روزگار همه مان گشته سیاه 


     *******

و من امروز چه بی نوروزم

عید من گشته وعیدی که که هنوزم به وعید

روزگاریست پلید

به  که گویم که دلم پر دود است ؟

غم من  هم چه  عجب مشهود است 

بگذارم که بنالم من از این حال خراب 

که دگر خواهر من در بر نیست 

و کسی همچو  وی ام   پرپر نیست

نظرات 3 + ارسال نظر
زندیه شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 10:35

با سلام و عرض تبریک سال نو خدمت شما جناب اقا ضیایی خیلی متاثر شدم نمیدونم چرا غم مهناز خانم عزیزم با این مطب شما دوباره برام تازه شد مدتها بود بغضی اذیت می کرد که با این مطلب شما اروم شدم ازخدا ارزوی صبرو بردباری برای شما خانواده محترم دارم

طناز جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 18:48

چند روز پیش که در سفر بودم و دسترسی به اینترنت نداشتم ، اقای دکتر الله وردی زنگ زدند و گفتند این اشعار کار ایشان نیست و اقا ممنصوری که کامنت گذاشته اند منصور دیگری هستند . با توجه به اینکه بندهافتخار آشنایی با شاعر این اشغار را ندارم خوشحال خواهم شد که ایشان خودشان را معرفی فرموده و مار از شرمندگی این اشتباه دراورند.

منصورگروسی جمعه 9 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 21:08 http://asemanesher.blogsky.com

سلام

به داداش گلم جناب اقای ضیایی عزیز و گرامی

درگذشت خواهر عزیز شما موجب تاثر اینجانب گردید

بنابراین اینجانب را در غم و اندوه خود شریک بدانید

و این شعر بداهه سرایش گشت

فقدان ایشان را خدمت شما عزیز گرامی و خانواده محترمتان

تسلیت عرض مینمایم و ارزوی صبر از خداوند بزرگ برای شما دارم

امیدوارم که امسال برای شما سرشار از برکت و طراوت و شادی

باشد



داداش شما منصور

ممنونم جناب گروسی . انشاالله شماهم سال سرشار از موفقیت و کامیابی داشته باشید .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد