طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

باش تا صبح دولتت بدمد کین هنوز از نتایج سحر است

احمدی نژاد  بیچاره هرچی می گفت که غربی ها برنامه ریزی کرده اند که ابرهای باران زا به ایران نرسد همه او را مسخره می کردند و ساده لوحش  می خواندند . اما ظرف دو سه روز گدشته به خوبی آشکار شد که این بدبخت ، راست می گفته است . برخی آگاهان که مایل به افشای نام خود نیستند معتقدند تازه این اول کار است و شاید شرایط کاملا متفاوتی در پیش باشد . همین که غربی ها به توافق با ایران  نزدیک شدند ابر - دزدی را رها کرده و همه شاهد بودیم که چه باران هایی که نبارید . آنقدر بارید که کیش را سیل برد و  تقریبا هیچ جا از نعمت بارندگی محروم نماند. خدا پدر غربی ها را بیامرزد که اینقدر سریع عمل کردند. البته شاید هم توطئه دیگری در راه باشد . می دانید اگر همه ابر هایی که در این چند سال تحریم ، از ما دزیده اند را یکباره فعال کرده و به ایران بفرستند ، چه فاجعه ای رخ می دهد؟ قطعا همه ایران را سیل می برد حتی مراکز اتمی را. شاید هم این یکی دیگر از گزینه های روی میز غربی ها باشد . خدا به خیر بگذراند . 

سند آقای دکتر را اینجا بخوانید.

احمدی نژاد: غرب برای ایجاد خشکسالی در ایران برنامه ریزی کرده است

کشورهای اروپایی با استفاده از تجهیزاتی خاص، به گونه ای عمل کرده اند که ابرها تخلیه شده و ابرهای بارش زا به کشوری های منطقه از جمله ایران نرسد.
رییس جمهوری امروز پنجشنبه در مراسم افتتاح سد کمال صالح در استان مرکزی از طراحی و برنامه ریزی کشورهای غربی برای ایجاد خشکسالی در برخی مناطق جهان از جمله ایران خبر داد.
    
به گزارش ایرنا، محمود احمدی نژاد که برای افتتاح سد و سامانه انتقال آب کمال صالح به اراک سفر کرده است، با اشاره به مقاله یک سیاستمدار غربی که از بحران آب در 30 سال آینده خبر داده و در آن از خشک شدن مناطقی از کره زمین از سمت ترکیه و ایران تا شرق آسیا سخن گفته است، افزود: محدوده ترسیم شده در مقاله این سیاستمدار غربی بخش هایی را شامل می شود که آن ها از تمدن سازی و فرهنگ آفرینی کشورهای این محدوده درهراسند.

احمدی نژاد با بررسی وضعیت بارش و تغییرات آب و هوایی در یک سال اخیر در منطقه آسیا و اروپا تصریح کرد: بر اساس اخباری که صحت آن در مورد وضعیت آب و هوا مورد تایید قرار گرفته است، کشورهای اروپایی با استفاده از تجهیزاتی خاص، به گونه ای عمل کرده اند که ابرها تخلیه شده و ابرهای بارش زا به کشوری های منطقه از جمله ایران نرسد.

رئیس جمهوری با بیان اینکه این یک حادثه طراحی شده است، گفت: این موضوع از طریق مراجع حقوقی کشورمان پیگیری خواهد شد و این کار زشت نباید ادامه پیدا کند.

وی هدف کشورهای اروپایی را از انجام این اقدامات، ایجاد تنش و تخاصم در آب های مرزی کشورها عنوان کرد و افزود: اعتقاد دارم همان طور که پیش از این نیز اعلام شده بود، جنگ آینده جنگ آب است.
نظرات 2 + ارسال نظر
نسیم پنج‌شنبه 7 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 12:44

آن مرد که حرف های عجیب میزد رفته!
ولی فقط خودش رفته هم حرفاش مونده هم کاراش
هعی

این نیز بگذرد .

حسن چهارشنبه 13 آذر‌ماه سال 1392 ساعت 11:04

البته ناگفته نماند که می شود تغییرات اب وهوایی را مدیریت کرد

البته که می شودامااین جور که اقای دکتر می فرمان یه خورده غیر واقعیه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد