طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

مشاعره متواضعانه


باید خودمان را کنار بکشیم ، کم کم دارد دعوای شعرا بالا می گیرد . . اقلام ( جمع قلم )جنابان میم. خاله زاده و انوش یه جان هم افتاده  و  چیزی نمانده که  قلم هایشان تو ی هم برود . در یکی از کامنت های پست قبلی  انوش عزیز مطالبی فرموده بودند که میم خاله زاده را دست به قلم نموده و ایشان نیز مطالبی فرموده که بیش از یک کامنت است و خود پستی است مستقل . لذا سزاوار نبود که حق مطلب ایشان به جا اورده نشود .


سلام 

آدم کتک خورش ملس باشه، بین دو تا بزرگوار هم گیر بیفته به قول مرحومه پروین اعتصامی : 
"چاره تسلیم و ادب تمکین است " پس به حکم ادب چند بیت تقدیم می دارم. 

من که به عشق تو کتک می خورم 
ساده ام و ساده کلک می خورم 
من که در این محکمه مجرم شدم 
از چه سبب باز محک می خورم 
ضربه ی فنی شدم از زندگی 
پا نشده باز سگک می خورم 
گوشه ویرانه ی دروازه غار 
حسرت ویلای ونک می خورم 
بابت این دسته چک بی محل 
از زن خود سیلی و چک می خورم 
عکس روال همه خوشگلان 
بنده ز زشتی متلک می خورم 
روزی من سفره طنازی است 
پیش "رضا" نان و نمک می خورم 
عاقبت از بابت طنازی ام 
می روم و آب خنک می خورم !

نظرات 2 + ارسال نظر
انوش سه‌شنبه 21 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:44

درود
کار فوق العاده ای بود
واقعا لذت بردم
(در ضمن، سید جان، یه لطفی بکن حکم منو به عنوان "پلیس طنازی "بزن و این گیر و واگیرای ما به دوستان رو مجوزدار کن
انصافاً خوب جواب می ده
چند دقیقه پیش شدیدا به یکی از دوستان طنازی که کمتر پا به فضای مجازی می ذاره، معترض شده و از او خواستم هر چه زودتر خودش رو تسلیم طنازی کنه. خلاصه حکم و حق الپلیسی ما فراموش نشه! )
پیروز و سربلند باشید

باید در این مورد فکر کنم . قبلا هم تو همچین فکر بودم ولی ادم مناسب پیدا نکردم . این کار خیلی شرایط سختی داره . مثلا به هیچ وجه نباید با کسانی که لباس شخصی هستند و می خواهند تو این کار دخالت کنند همکاری کنید . نباید باثوم تو سر معترضین بزنید . نباید با ماشین از روی کسی عبور کنید نباید بازداشتگاه خصوصی داشته باشید . نباید به چیز هایی که به شما ربط نداره دخالت کنید و خیلی چیز های دیگه که اگه قرار شد براتون حکم بزنم حتما رهنمود خواهم داد. یا به قول بعضی ها خواهیم داد .

رضا حسین پور سه‌شنبه 28 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 08:34

بسیار زیبا بود

آقای دکتر افتخار دادید تشریف آوردید به طنازی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد