طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

دستشویی بغلی !!!

 

 

رفتم دستشویی پارک. تا تو دستشویی نشستم از دستشویی کناری صدایی شنیدم که گفت؛ 
   سلام حالت خوبه؟ 
  من اصلاً عادت ندارم که تو دستشویی هر کی رو که پیدا کردم شروع کنم به حرف زدن باهاش، اما نمی دونم اون روز چِم شده بود که پاسخ واقعاً خجالت آوری دادم؛  
حالم خیلی خیلی توپه.   
 بعدش اون آقاهه پرسید؛  
 خوب چه خبر؟ چه کار می خوای بکنی؟   
 با خودم گفتم، این دیگه چه سؤالی بود؟ اون موقع فکرم عجیب ریخت به هم .برای همین گفتم؛ 
   اُه منم مثل خودت فقط داشتم از اینجا می گذشتم.. 
  وقتی سؤال بعدیشو شنیدم، دیدم که اوضاع داره یه جورایی ناجور میشه، به هر ترفند بود خواستم سریع قضیه رو تموم کنم؛ 
   من می‌تونم بیام طرفای تو؟ 
    سؤال یک کمی برام سنگین بود. با خودم فکر کردم که اگه مؤدب باشم و با حفظ احترام صحبتمون رو تموم کنم، مناسب تره، بخاطر همین بهش گفتم؛ 
  نه الآن یکم سرم شلوغه!!!! 
  یک دفعه صدای عصبی فردی رو شنیدم که گفت : ببین. من بعداً باهات تماس می گیرم. یه احمقی داخل دستشویی بغلی همش داره به همه
سؤال های من جواب میده.

نظرات 11 + ارسال نظر
یوهانا یکشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1390 ساعت 12:50

خیلی جلب . خنده آور بود مرسی خبرم کردی.

عظیمی دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:34

از خنده روده بر شدم .

شما روحیه لطیف و شادی دارید والا اینقد ها هم با مزه نبود. به هر حال حال خوشحالم که خوشتان آمده است .

زینب کریمیان دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 16:19

حالا چرا شما با این حالتون :-) والا بقرعان

چی بگم . اینجوریه دیگه . تقصیر ما که نیست . راستی مگه ما حالمون چه جوریه؟

یک ماما با چکمه های سفید سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:49 http://newmidwife.blogsky.com/

خیلی تلخند بود....تلخ

علط نکنم برای خودتون هم مورد مشابه پیش اومده که اینقدر احساس تلخی کرده اید.

زینب کریمیان پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 19:18

اولا چرا شما با این حالتون اصطلاح جدید جوون هاست که پیرمردها از اون بی خبرن :-) بعد از تو حلقم این مد شده اما در مورد شما کلا مصداق داره دیگه .. چرا شما با این حال پیرتون :-)

الان دوست دارین خرخره منو در بیارید می دونم :-)

شاید.

یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 4 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 22:37 http://newmidwife.blogsky.com/

خیر پیش نیومده

الحمدالله

ن مخلص پنج‌شنبه 8 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 20:13

خطرناک ترین جای دنیا میدونی کجاست؟

مستراحی که سنگش خیلی دور از در است و درش هم قفل نمی‌شود …

ممد چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 11:54

جالب بود کمی هم خنده دار
اینترستینگ

تنها شنبه 11 مرداد‌ماه سال 1393 ساعت 19:04 http://eshgheemrozi2.blogfa.com

وبت عالیه ب وبم سری بزن لطفا

R پنج‌شنبه 27 آذر‌ماه سال 1393 ساعت 22:14

ههههه
:)

بهرام شنبه 3 مرداد‌ماه سال 1394 ساعت 20:30

بامزه بود...کار خودتونه یا از یجا کپی و بعدش مهندسی معکوس کردین؟

نه بابا کار اونهایی است که اونجا نشیته اند . مارا چه به این کارها !!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد