طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

مالت رو سفت بگیر همسایه ات رو دزد نکن

ای از قدیم گفتن مالت رو سفت بگیر ، همسایه ات رو دزد نکن ...

کسی حاضره کمک کنه؟

 

 کسی حاضره کمک کنه؟ 

ادامه مطلب ...

خبر فوری

خبر فوری ...

  

بر اساس آخرین گزارش های دریافتی  یارانه خاوری مدیر عامل فراری بانک ملی قطع شد. 

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد. 

 

 

پ . ن . تا دیگران بدانند خوردن بیت المال بی پاسخ نمی ماند .

سهام عدالت

خدا رحمتش کنه. مرحوم بهمن الماسی از هنرمندانی بود که خیلی زود از دنیا رفت. خدا بیامرز تعریف می کرد : در دوره سربازی در یکی از روستا های دور افتاده به عنوان سپاهی دانش خدمت می کرده و چند ماهی حقوق برایش ارسال نشده بود. حسابی کفگیر به ته دیگ خورده بود . در آن زمان سپاهی دانش در روستاهای دارای ارج و قرب زیادی بود و معمولا " آقای مدیر " خطاب می شدند.برای آقای مدیر که نماینده شاه به حساب می آمد خیلی بد بود که بگوید پول ندارد . الماسی می گفت کدخدا را به منزل دعوت کردم و به او گفتم فردا همه روستاییان باید به مدرسه ده بیایند و ثبت نام کنند . کدخدا از این موضوع خیلی استقبال کرد. فردای آن روز یک ورق امتحانی را را خط کشی کردم و از هر روستایی که برای ثبت نام مراجعه می کرد یک تومان دریافت می شد . آنهایی هم که دنبال گله بودند و پس فردا مراجعه کرده بودند 12 ریال پرداختند کردند. یک تومان برای ثبت نام و 2 ریال جریمه تاخیر . حدود 300 تومان جمع شد . آن زمان پول خوبی به حساب می آمد و کار ما راه افتاد. همان شب کدخدا به خانه من آمد و خیلی تشکر می کرد . می گفت آقای مدیر ما از شما خیلی ممنونیم . تا حالا در روستای ما از کسی ثبت نام نکرده بودند و این اولین باربود که شما از اهالی روستای ما ثبت نام کردید. حالا چه شد که این خاطره را نقل کردم. دیروز یکی از دوستان از بنده  از سرنوشت سهام عدالت می پرسید. من هم اینخاطره را برای او نقل کردم .  ما از اقای دکتر خیلی متشکریم که مارا صاحب سهام کرد . تا حالا کسی به ما سهام نداده بود .

سازندگی !!

  

امام جمعه بیاد
نماینده مجلس  بیاد
بخشدار بیاد
شهردار باشه
اعضای شورای شهر یاری کنند
 مسئولین همکاری کنند
زمینو یکی دیگه بده
تازه مردم پول بدن
که چه خبره.....
 میخوان دو تا توالت بسازن!!!

  خداییش  اگه اینا می خواستن برج های دوقلوی مرکز تجارت جهانی را بسازن کیا باید می اومدن؟