طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

من فقیرم ، گدا خودتی

نظرات 2 + ارسال نظر
فری پنج‌شنبه 20 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 20:39 http://fffery.blogsky.com/

سلام
اینکه عکسو برداشتی هیچ اشکالی نداره، خوب هم هست.
ولی جسارتا منظور عکس یه چیز دیگه است ها! ترفندی مناسب برای اینکه افراد خودشون رو به جای گدا حس کنن و اینکه اگه این اتفاق برای اونها می افتاد و ... عملا احساس کنن دارن به خودشون کمک می کنن ...
نه این عنوانی که شما نوشتی ...

خیلی ممنون از توضیحات خوبی که فرمودید . بهنظر من عکس و طرح یک ویژگی دارد و ان این است که هر کس می تواند برداشت متفاوتی از ان داشته باشد.
برداشتی که بنده داشته ام شاید بابرداشت شمامتفاوت باشد ( که البته من نزدیکی زیادی بین عنوانی که انتخاب کرده ام باتوضیحی که شما داده اید می بینم ) و برداشت افراد دیگری هم می تواند متفاوت با نظر هر دو مان باشد . گمان می کنم این ازادی برای هر ذهنی وجود دارد که هرجور که می خواهد برداشت کند . اگر به جز این بود نیازی به عکس نبود . متنی راتهیه می کردید و منتشر می کردید. هرکس می خواند مستقیما نظر شما را دریافت می کرد. بجراین است که عرض کردم ؟

میم خاله زاده شنبه 22 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 07:31

سلام / فکر میکنم به جای این که در آینه نقش واقعی را نشان بدهیم به زودی همه مثل این فرد آینه دار خواهیم شد!! در روزگاری که همه از تصویر واقعی خود گریزانند نتیجه جز این نخواهد بود.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد