طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

کیهان دروغ نمی گوید ، فقط بدشانس است

بنده خدایی نزد پیرمرد همسایه رفت  و از رفتار دیگر همسایگانش شکوه کرد. می گفت نمی دانم چرا اینقدر بدشانس هستم. هرچه در محله ما گم می شود همه مرا متهم به دزدی می کنند. پیرمرد گفت این که مشکلی نیست هروقت که متهم به دزدی شدی از همسا یه ها دعوت کن که از خانه ات بازدید کنند تا ببینند که مال مسروقه در خانه تو نیست . گفت بارها این کار را کرده ام اما از بس که بد شانس هستم اموال مسروقه در خانه من پیدا می شود .

 این داستانک بی شباهت با قصه جریده کیهان نیست . هروقت مطلب خلاف واقعی منتشر می شود از شانس بد ، سر نخ آن در کیهان پیدا می شود .

آقای ظریف ،  موضوعات اخیر را به حساب دروغگویی کیهان نگذارید . این فقط  از بدشانسی این جریده است.

نظرات 4 + ارسال نظر
بابک جعفری یکشنبه 21 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 14:30 http://irna2020.blogfa.com/

سلام و وقت به خیر
با اجازه تون شما رو لینک کردم
موفق باشید

خیلی لطف کردید

لیانچو دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:10 http://pochino.blogfa.com

حقیقت محض!
به وبلاگ من دعوتید . . .

ما بی دعوت هم می اییم .خیلی ممنون که تشریف اوردید

نسیم دوشنبه 22 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:12

سلام جناب ضیایی
غیبت طولانی ما به سبب نبود اسباب اتصالی به اینترنت است ولاغیر
کیهانی های بیچاره گناهی ندارند خب
انشالله بقیه به اشتباهاتشان آگاه شوند و اینقدر این بندگان خدا رو به زحمت نندازن!!!

شماغیبت همداشته باشید عزیزید

مرتضی چهارشنبه 12 فروردین‌ماه سال 1394 ساعت 22:27

از آدم باز نشسته و کسی که می خواهد کار فرهنگی کند شایسته نیست تعصب کور وجناحی داشته باشد

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد