طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

خرطوم فیل هایی که قرار بود هوا رود هنوز روی زمین کشیده می شود

یک کم جدی .

هشت سال پیش در همین روزها  اولین سفر استانی اقای احمدی نژاد  به استان ایلام انجام شد . در این سفر پالایشگاه گاز ایلام افتتاح شد ولی دریغ از انکه تبه اندازه دم کرده یک قوری چای  ، گاز از این پالایشگاه خارج شده باشد . همانگونه که راه آهن شیراز هم قبل از انتخابات 88 افتتاح شد و غیر از یک قطاری که همه ریلها را کج و معوج کرد دیگر قطاری از ان عبور نکرد که نکرد. فیلهای دیگری هم در این 8 سال پر حادثه هوا شد که هریک داستانی مشابه دارد. سهام عدالت به جایی نرسید و هیاهوی حذف یارانه ها به جز تورم و دروغ پردازی چیزی به دنبال نداشت  ، ولیدر عوض در این 8 سال همواره  اعصاب مردم بهم ریخته بود و آرامشی در کار نبود.

اقای روحانی هم هنوز کار اقتصادی مهمی انجام نداده است یعنی در این 50 روز نمی شود اینهمه زمین شخم زده را آباد کرد کسی هم انتظار معجزه ندارد اما همین که با مردم رو راست است و مردم به او اعتماد کرده و ذهنشان آرام است  ، جای شکر دارد ولو آنکه آثار گرانی های 8 سال پیش تا حالا سرجای خودش  باشد. همین که مردم ناچار نیستند برق  کیلوواتی فلان تومان را برای شنیدن دروغ از تلویزیون حرام نکنند یک  دنیا می ارزد.

یکی از سایت هایی که  اقای دکتر محمود راه اندازی کرده است  روز شمار گذاشته است که 40 روز به پایان وعده اقای روحانی برای حل مشکلات اقتصادی باقی مانده است . یکی نیست بپرسد اقای دکتر چند روز از افتتاح پالایشگاه ایلام و چند سال از افتتاح خط آهن شیراز و چند ماه از بقیه فیلهایی که قرار بود هوا روند ، گذشته است ؟ فیلهایی که هنوز خرطوم بی قواره شان روی زمین کشیده می شود !

نظرات 4 + ارسال نظر
بابای م . ا چهارشنبه 17 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 22:01

سلام اقا رضا
البته اگه بز هم هوا میکردند ما راضی بودیم

اگر سوسک هم هوا می کردند راضی بودیم . بز که جای خود دارد .

میم خاله زاده پنج‌شنبه 18 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 11:03

سلام /هفتم شهریور 89 سارای ما به دنیا اومد. رفتیم بانک ملی حساب باز کردیم. آقای احمدی نژآد گفته بود یک میلیون تومان به حساب نوزادان میریزه. ما کیسه ای برا این پول ندوخته بودیم چون چاله چوله هایی که دولت برا زندگی هامون کنده بود با این پولها پر نمیشد. ولی سندی دیگر بود برای همین فیلهایی که گفتید.
چند بار رفتم بانک، یه بار خانمی که کارمند بانک بود گفت :
اگه آشنا دارید از ثبت احوال بپرسید کی سی دی متولدین رو به بانک میده!
خلاصه الان شما کیک تولد سه سالگی سارا رو هم خورده اید "کادو هم ندادید" هیچ کس هم یک میلیون نوزادش رو ندید هیچ کس هم صداش در نیومد و با این همه دروغ آب هم از آب تکون نخورد.

می دن . دروغ که نمی گن

سیاوش جمعه 19 مهر‌ماه سال 1392 ساعت 13:08

غریبی گرت ماست پیش آورد دو پیمانه آب است ویک چمچه دوووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووغ
اگر راست خواهی از من شنو جهاندیده بسیار گوید دروووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووووغ

البته شما جهاندیده راستگوهستید

ممد دوشنبه 6 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 14:30

طناز ! از محمود تا........ فاصله ایست به اندازه یک طنز ،

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد