طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

تو زنی یا مرد؟ ( پست تکراری )

خونه مشغول کاربودم که دخترم بدو بدو اومد و پرسید . 

 دخترم : مامان تو زنی یا مردی ؟  

من : زنم دیگه پس چی ام ؟  

دخترم : بابا ، چی اونم زنه ؟  

من : نه مامانی بابا مرده . 

 دخترم : راست میگی مامان ؟ 

 من : آره چطور مگه ؟  

دخترم : هیچی مامان ! دیگه کی زنه ؟ 

 من : خاله مریم ، خاله آرزو ، مامان بزرگ  

دخترم : دایی سعید هم زنه ؟ 

 من : نه اون مرده ! 

 دخترم : از کجا فهمیدی زنی ؟  

من : فهمیدم دیگه مامان، از قیافه ام . 

 دخترم : یعنی از چی ؟ از قیافه ات؟ 

 من : از اینکه خوشگلم ، 

 دخترم : یعنی هر کی خوشگل بود زنه‌ ؟ 

 من : اره دخترم  

دخترم : بابا از کجا فهمید مرده 

 من : اونم از قیافش فهمید . یعنی بابایی چون ریش داره و ریشهاشو میزنه و زیاد خوشگل نیست مرده ! 

 دخترم : یعنی زنا خوشگلن مردا زشتن ؟  

من : آره تقریبا . 

دخترم : ولی بابایی که از تو خوشگل تره

 من : اولا تو نه  و شما بعدشم باباییت کجاش از من خوشگل تره ؟  

دخترم : چشاش  

من : یعنی من زشتم مامان ؟ 

 دخترم : آره 

من : مرسی  

دخترم : ولی دایی سعید هم از خاله خوشگلتره !! 

 من : خوب مامان بعضی وقتها استثنا هم هست  

دخترم : چی اون حرفه که الان گفتی چی بود 

 من : استثنا یعنی بعضی وقتها اینجوری میشه  

دخترم : مامان من مردم  

من : نه تو زنی  

دخترم : یعنی منم زشتم 

 من : نه مامان کی گفت تو زشتی تو ماهی ، ولی تو الان کودکی  

دخترم : یعنی من زن نیستم ؟  

من : چرا جنسیتت زنه ولی الان کودکی

 دخترم : یعنی چی ؟  

من : ببین مامان همه ی آدما شناسنامه دارن که توی شناسنامه شون جنسیتشون مشخص میشه جنسیت تو هم توی شناسنامه ات زنه . 

 دخترم : یعنی منم مامانم ؟ 

 من : اره دیگه تو هم مامان عروسکهاتی  

دخترم : نه ، مامان واقعی ام ؟ 

 من : خوب تو هم یه مامان واقعی کوچولو برای عروسکهات هستی دیگه  

دخترم : مامان مسخره نباش دیگه من چی ام ؟ 

 من : تو کودکی 

 دخترم : کی زن میشم ؟ 

 من :  وقتی بزرگ شدی  

دخترم : مامان من نفهمیدم کیا زنن ؟ 

 من : ببین یه جور دیگه میگم . کی بتو شیر داده تا خوردی بزرگ شدی  

دخترم : بابا 

 من : بابات کی بتو شیر داد ؟ !!!!!!!!!! 

 دخترم : بابا هر شب تو لیوان سبزه بهم شیر میده دیگه  

من : نه الان رو نمی گم ، کوچولو بودی ؟  

دخترم : نمی دونم  

من : نمی دونم چیه ؟ من دادم دیگه 

 دخترم : کی؟ 

 من : ای بابا ولش کن ، بین مامان ، زنها سینه دارن که باهاش به بچه ها شیر میدن ، ولی مردا ندارن 

 دخترم : خب بابا هم سینه داره  

من : اره داره ولی باهاش شیر نمی ده !! فهمیدی  

دخترم : خوب منم سینه دارم ولی شیر نمی دم پس مردم .  

من : ای بابا ببین مامان جون خودت که بزرگ بشی کم کم می فهمی . 

 دخترم : الان می خوام بفهمم .  

من : خوب هر کی روسری سرش کنه زنه هر کی نکنه مرده 

دخترم : یعنی تو الان مردی میریم پارک زن میشی  

من : نه ببین ، من چیه تو میشم ؟ 

 دخترم : مامانم 

 من : خوب مامانا همشون زنن و باباها همشون مردن  

دخترم : آهان فهمیدم . 

 من : خدا خیرت بده که فهمیدی ، برو با عروسکهات بازی کن  

                                                   

 

                                                          ****  

نیم ساعت بعد دخترم : مامان یه سوال بپرسم  

من : بپرس ولی در مورد زن و مرد نباشه ها 

 دخترم : در مورد ماهی قرمزه است . 

 من : خوب بپرس دخترم : مامان ماهی قرمزه زنه یا مرده ؟!!!!!!!!!!!!!!!!!

نظرات 12 + ارسال نظر
یک ماما با چکمه های سفید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:33

خیلی خیلی قشنگ بود
بالاخره تفاوت مرد و زن بودن هم آشکار شد!!!

با این توضیحات شما زنید یامرد؟

جهان سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:08

خیلی جالب بود
خدا صبرتون بده

قربان شما. ممنون ازلطفتتون

یک ماما با چکمه های سفید سه‌شنبه 4 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 20:30 http://newmidwife.blogsky.com

خب معلومه دیگه من ماما هستم!:دی

مگه تو این دوره زمونه مردهم پیدا می شه ؟ اگه یه مرد پیدا کردید من خودم زنش می شم .

یک ماما با چکمه های سفید پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 00:23 http://newmidwife.blogsky.com

آهان پس یه زن میخواین که مرد باشه!!
البته که بزرگان گفته اند: الجوینده فاینده!

مهسا پنج‌شنبه 6 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 23:15 http://rahaetemadi.blogfa.com

خیلی باهال بود ولی به نظر من مامانه باید میگفت هر چی بدبخت زن هست چون زنها بخاطره زن بودنشون خیلی چیزا واسشون اتفاق میفته.به منم سر بزنی خوشحال میشم

نه دخترم این طو نیست . خیلی از مرد ها هم احساس می کنند که بد بخت هستند. درواقع کسی خوشیخت است که احساس خوشبختی می کند . چه مرد باشد چه زن.
حالا شما زنی یامردی؟

ارمیا شنبه 15 مرداد‌ماه سال 1390 ساعت 13:43 http://ermiya14.blogsky.com

شدیدا زیبا بود
احساسم رگ به رگ شد

علی پنج‌شنبه 3 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 00:12

خداییش اون قسمت لیوان سبزه رو خوب اومد.
واقعا شما به بچه تون شیر دادین یا نه
چون الان مد شده زنها واسه اینکه سینه هاشون بد فرم نشه شیر هم دیگه نمیدن.
خوب معلومه بابا باید شیر بده دیگه.
در ضمن واقعا به نظر شما هر کی خوشگله زنه؟
خداییش بدون کرم پودر و رژ و خط چشم چند تا خانم خوشگل داریم.
مردها هم اگه ازاینا استفاده کنن معلومه میشن جیگر.
گواینکه بعضی هاشون خطچشم برمیدارن

[ بدون نام ] دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 14:47

سلام خیلی باحال بود ولی مطابق تعاریف جهانی
زن : کلیه نکات مثیت دنیار در زنان تجمع پیدا نموده و سر منشا عشق و محبت و صفا و ...........هستند در تمام ادوار زنا کارهای مثبت انجام داده و اصلا باعث جنگ نشده اند و همواره حقوقشان توسط مردان پایمال شده است به همین سبب دارای طول عمر بیشتری هستند
مرد : موجوداتی نا موزون که تنها برای حمل بارهای سنگین کشتن سوسک و حشرات ، شنیدن غر و فحش ( داخل خانه از رییس اصلی و در اداره از روسای فرعی ) ، کارهای خطرناک و مرگ اور و در آخر محکوم شدن به نقض حقوق زنان و تبعیض و حضور در جنگهای مختلف و رفتن به زندان طراحی شده اند.

دوست عزیز سلام
مردها دو مزیت نیز دارند که شما به انها اشاره نکرده اید. مردها معمولا از این دو شانس برخودارند که دیرتر از زنها ازدواج می کنند و زودتز از زنها می میرند .

اس ام اس فا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:13 http://www.smsfa.org

سلام . عالی بود . . . ( البته مثل همیشه )

ممنونم. شما عالی هستید.

اس ام اس فا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:14 http://www.smsfa.org

اینم قشنگه ! دوست داشتید پست بدید طناز خان :D


روزی قهرمانِ بوکس به یه کافی شاپ میره و یه قهوه از نوعِ مرغوب سفارش می ده؛ زمانی که گارسون سفارش رو میاره سرِ میز ؛ قهرمان یادش میافته که دستهاشو نشسته و باید بره و دستشویی! ولی از ترسِ اینکه کسی قهوه اش رو نخوره نمیتونست میزش رو رها کنه!
تصمیم میگیره که این یادداشت رو کناره قهوه اش بذاره: (این قهوه مالِ منه امضا: قهرمانِ بوکسِ جهان!))
وقتی که برمیگرده میبینه که قهوه اش رو خوردن و کنارش این نوشته رو گذاشتن: (قهوه ات رو خوردم امضا : قهرمانِ دوویِ جهان))!!!!!!!

خیلی قشنگ بود .
شما می تونید گاهی یه مطالبی برای طنازی بفرستید که بازدیدکنندگان را شاد کند؟

امید سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 http://garmak.blogsky.com/

چقدر باحال بود

خیلی جالب بود
کلی خندیدم
درود

حالا بفرمایید شما زنید یا مرد؟

اس ام اس فا سه‌شنبه 30 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 15:55 http://www.smsfa.org

سلام . من روزی 1 ساعت نت هستم . مطالب یا تصاویر جالبی بود حتما میفرستم خدمتتون @};-

با سلام مجدد
خیلی ممنون می شوم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد