طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

شکر زیادی

اول این بخش از یک خبر را بخوانید تا بعد .


مهر: ح . ش .سه شنبه در حاشیه آیین بزرگداشت حبیب الله عسگراولادی که با حضور مسئولان بلند پایه کشوری و محلی در حسینیه "محله قاضی" دماوند، شهر زادگاه آن مرحوم، برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: ما علیه گروه مذاکره کننده حرفی نزدیم و رهبر معظم انقلاب نیز با صراحت فرمودند که این گروه فرزندان انقلاب هستند و از آنها حمایت می کنیم؛ همچنین ایشان فرمودند که همه با چشمان باز باید مراقب اوضاع باشند.


یکی از روزنامه نگاران  معروفی که در هرج و مرج بمباران های اطلاعاتی معمولا به دنبال غنیمتی می گردد که بتواند به نحوی وصله ای به اصلاح طلبان بچسباند یا لغزی مهیا کند تا ارضاء شده ، و تیتردروغ یا مسمومی برای روزنامه کم تیراژ خود بسازد ، اخیرا فرموده اند ما که حرف بدی نزده ایم ، من که کسی راتضعیف نکرده ام . اصلا از اول هم از مذاکرات حمایت می کردم و....

 اظهارات حاجی ، بنده را به یاد داستانی انداخت که ؛ روباهی در جنگل فریاد می زد :  شیر می خوریم م م م ، ببر و پلنگ  می خوریم م م م ، خرس می خوریم م م م ... 

شیر که صدای روباه را شنید آهسته نزدیک روباه شد و به شانه او زد گفت چه گفتی ؟!! روباه ترسان و لزران گفت بنده عرض می کردم  شکر زیادی می خوریم م م م . بنده که چیز دیگری نگفتم. 

نظرات 3 + ارسال نظر
دانلود آهنگ جدید شنبه 25 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 21:52 http://www.topseda.ir/

خوبه عالیه
به منم سر بزن

انوش یکشنبه 26 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 23:44

درود
هی راحت شدم سید جان. واقعیتش من این خبر رو قبلا توی سایت انتخاب خونده بودم. و واقعا مونده بودم چی بگم از این همه ریاُ دورویی و شاید صد رویی.... اما واقعا الان با خوندن این مطلب قشنگ و کوتاهت اروم شدم. بدرود

اصلا رسالت ما آرام کردن خلق الله است . درود

انوش دوشنبه 27 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 00:22

ای هزاران چهره ها پیشت بهیچ
جای مغزت گوییا خفته هویچ
جان کیهانت نگو چیزی دگر
لحظه ای برآنچه گفتی می نگر
جان آن اندیشه های ناب خود
جمع کن زوتر بساط خواب خود
گرچه سختست ولی عاقل باش
"لایطاق" است ولی عادل باش
......
* تکلیف مالا یطاق: تکلیفی که انجام آن از توان فرد خارج باشد...

ما که منظورمان کیهان نبود چرا فکر میکنید ما به این جریده محترمه که کسی جرات نمی کند بگویند بالای چشمش ابرو است جسارت کرده ایم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد