طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

انصاف


قضات ما رحم و مروت ندارند. این چه حکمی است که برای سعید مرتضوی بیچاره صادر کرده اند؟ بیچاره آدم کشته کودتا که نکرده .نباید به خاطر این جرائم مختصر کسی رو از زندگی ساقط کرد که. این بابا باید تا آخر عمر خودش وخانوادش هرچی در می آرن برای اقساط جریمه ای که محکوم شدهزینه کنه. به خدا انصاف هم خوب چیزیه . بازم گلی به گوشه جمال او قاضی که اون سرباز بی شرم رو به جرم دزدیدن ریش تراش از کوی دانشگاه زندانی کرد. دیگه جریمه نقدی نکرد که اونم مثل مرتضوی بد بخت بشه تا آخر عمر . والااا

 

                       

نظرات 10 + ارسال نظر
سیاوش چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:19

جای مردان سیاست بنشانید درخت تا هوا تازه شود

(سهراب سپهری)

نسیم چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:52 http://nassim-e-mehr.blogfa.com

ما که از حکم صادره بیخبریم ولی خب میشه حدس زد چجوریا بوده!
پیشنهاد من تبعید به جزایر هاواییِ
رسیدگی بشود لطفا

بازهم کمشه. مرتضوی دویست هزار تومان جریمه شده . به نظر من حد اقل بایدسیصد هزار تومان جریمه می شد

میم خاله زاده چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 11:54

سلام
فکرش رو بکنید با این تورم ، اگر اون سرباز امروز ریش تراش دزدیده بود حکمش اعدام بود!!

به نظر من در مقایسه با اتهامات جزئئ اقای سعید مرتضوی اعدام هم کمشه.

نسیم چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 20:59 http://nassim-e-mehr.blogfa.com

شما چرا اینقدر سنگدل شدین!
این مبالغو خود بیل گیتسم نمیتونه پرداخت کنه چه برسه به یه عادم معمولی
والا

در مورد معمولی بودنش باشما هم نظرم ولی در مورد بخشهای دیگه باید باهم جدل کنیم تا بلکه یکی قانع شود

سیاوش چهارشنبه 12 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 23:05

روزی روزگاری در بلاد کفر شخصی فرزند خود را نزد رندی سپرد تا او را تعلیم و تربیتی رندانه نماید .رند هرچه مساعدت و مجاهدت به خرج میداد کودک چیزی نمی آموخت و درک سخن نمینمود.تا اینکه روزی رند به کودک تعرض نمود !.پدر کودک شکایت به قاضی برد و تظلم خواهی نمود. قاضی پس از احضار رند از وی پرسید که چرا به این عمل دست زده؟
رند پاسخ داد: بخاطر اینکه کودک تفهیم نمیشد و درک سخن نمی نمود.قاضی بر آشفت وگفت مردک چرا به کودک تعرض نمودی؟رند نگاه عاقل اندر سفیهانه ای به قاضی نمود وگفت : آقای قاضی مثل اینکه شما هم درک سخن نمی کنید وتفهیم نمیشوید!!!!و قاضی که از طبقه عاقلان بود پس از کلی استمالت رای به برائت رند داد.پدر کودک بخاطر پرونده سازی گوشمالی حسابی گردید.

پرواز اندیشه ها پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 00:16 http://roozegareno2010.persianblog.ir/

سلام.
تازه حکم قطعی نیست. شاید بشه 50 تومن. باید صبر کرد...
منم به روزم. (مطلبم قرار بود طنز باشه اما نشد!)

به هر حال باز هم زیاده . مگه چی کار کرده این بنده خدا.

نسیم پنج‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 22:28 http://nassim-e-mehr.blogfa.com

منظورتونو متوجه شدم!
هیچ غلط املایی بی دلیل نیست!!!!

فامیل دور و نزذیک دوشنبه 17 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 18:27

سلام اقای ضیایی
یه فکری به ذهنم رسید. برای کمک به این مظلوم بی چاره من یه حساب باز کردم، قراره گلریزون راه بندازم. اگه میخوای ثواب کنی، شماره را می دم اعلام عمومی بفرمایید!!!!!

اول از همه شما که خودتون رو فامیل دور و نزدیک معرفی می کنید بفرمایید فامیل دور هستید و راهتون نزدیکه یا فامیل نزدیک هستید ولی اون دور دور ها زندگی می کتید ؟ تکلیف مارا روشن کنید لطفا.
یعنی اول اثبات برادری و فامیلی و این چیز ها بعد بقیه مسائل .

فامیل دور و نزدیک چهارشنبه 19 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:14

با سلام
اگه بخواهی مثل قدیمی ها حساب کنید، فامیل نزدیکیم. اما اگه مثل امروزی ها حساب می کنید، دوریم. در مورد راهمون هم که اگه مثل قدیمی ها حساب کنید (با ماشین و اسب و ...) دوریم. اما اگه مثل امروزی ها حساب کنید (هواپیما) نزدیکیم.از این حرفها بگذریم(نون توش در نمیاد)، ایده مال من بوده، نکنه بدزدیش. همون جور که پیشنهاد دادم ثوابش برای شما، پولش برای من!!!!!

خیلی ممنون از توضیحاتتون . کاملا روشن و رسا بود. دیگه هیچ ابهامی در کار نیست الا اینکه نفهمیدیم بالا خره شما فامیل نزدیکید باراه دور یا راه نزدیکید با نسبت دور .

فامیل دور و نزدیک پنج‌شنبه 20 تیر‌ماه سال 1392 ساعت 12:47

سلام
من که عرض کردم، اینها اصلا مهم نیست. من الان استرس ایده ام را دارم. بالاخره باهاش چی کار می کنید؟

شما اصلا نگران نباشید . هرچه نگرانی دارید بخورد تو سر بنده .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد