طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

سفر به دنیایی دیگر


روزی مردی به سفر میرود و به محض ورود به اتاق هتل ، متوجه میشود که هتل به کامپیوتر  واینترنت مجهز است. تصمیم میگیرد به همسرش ایمیل بزند. نامه را مینویسد اما در تایپ آدرس دچار اشتباه میشود و بدون اینکه متوجه شود نامه را میفرستد.

در این ضمن در گوشه ای دیگر از این کره خاکی ، زنی که تازه از مراسم خاک سپاری همسرش به خانه باز گشته بود با این فکر که شاید تسلیتی از دوستان یا آشنایان داشته باشه به سراغ ایمیل خود می رود تا ایمیل های خود را چک کند. 
اما پس از خواندن اولین نامه غش میکند و بر زمین می افتد . پسر او با هول و هراس به سمت اتاق مادرش میرود و مادرش را بر نقش زمین میبیند و در همان حال چشمش به صفحه مانیتور می افتد: 
گیرنده : همسر عزیزم 
موضوع : من رسیدم 
میدونم که از گرفتن این نامه حسابی غافلگیر شدی . راستش انها اینجا همه کامپیوتر دارند و هر کس به اینجا میآد میتونه برای عزیزانش نامه بفرسته.من همین الان رسیدم و همه چیز را چک کردم. همه چیز برای ورود تو رو به راهه. فردا می بینمت. امیدوارم سفر تو هم مثل سفر من بی خطر باشه. وای چه قدر اینجا گرمه


نظرات 3 + ارسال نظر
لیلی جمعه 29 مرداد‌ماه سال 1389 ساعت 14:54 http://kavire-teshne.blogsky.com

خییییلی باحال بود.پیش ما بیا

سیاوش سه‌شنبه 20 فروردین‌ماه سال 1392 ساعت 07:50

سفر به ژاپن
طنز
دوستان ژاپنی، کمکتان می‌کنیم
در راستای این که بانک مرکزی ژاپن به دنبال ایجاد «تورم مصنوعی» در این کشور است و در نظر دارد برای افزایش نرخ تورم این کشور به 2 درصد (!) اسکناس چاپ کند، گروه کثیری از همتایان ایرانی آمادگی خود را برای کمک فوری و موثر به این کشور دوست و برادر اعلام کردند. این اعلام کمک پس از آن انجام شد که ژاپنی‌ها در کشورشان با تورم منفی مواجه شدند؛ به این معنی که عرضه کالا از تقاضا پیشی گرفته و بانک مرکزی این کشور برای فروش کالاهای مازاد تولیدکنندگان اعلام کرد چاره‌ای جز چاپ اسکناس و پمپاژ قدرت خرید کاذب به بازار برای ترغیب مردم به خرید بیشتر ندارد.
در بیانیه همتایان ایرانی خطاب به دوستان ژاپنی به تجربه نیم قرنه و گرانسنگ ایران در رشد تورم و رسانیدن آن به رکوردهای 30 و 40 درصدی اشاره و تضمین داده شده است تیم اعزامی در مدتی کمتر از یک ماه تدابیری ویژه به کار خواهد برد که نرخ تورم ژاپن به بالاترین رکوردهای متصور برسد. این بیانیه همچنین تصریح کرده است با اجرای برنامه‌های یاد شده نرخ تورم این کشور چنان به طور ریشه‌ای بالا خواهد رفت که هر قدر قدرت‌های استکباری تلاش کنند، نتوانند آن را پایین بیاورند، به طوری که نرخ تورم ژاپن مانند ایران به یکی از زینت‌های اقتصاد ملی تبدیل و تجربه آن قابل صدور به کشورهای دیگر شود.

همتایان ایرانی همچنین چند بسته سیاستی ریالی ـ ارزی به همراه ابزارهای تقویت تولید ملی و رشد سریع نقدینگی برای افزایش قیمت‌ها در بازار ارز و سکه توکیو به عنوان پیش‌پرداخت کمک تورمی به بانک مرکزی ژاپن ارسال و تصریح کرده‌اند که در صورت تاثیر نداشتن کافی این بسته‌ها، تیم مجرب مدیریتی برای اجرای ضربتی و کوتاه‌مدت رشد نرخ تورم به توکیو اعزام خواهد شد.

براساس گزارش‌های رسیده، بانک مرکزی ژاپن با استقبال فوری از این کمک‌ فنی‌- مهندسی(!)، خواستار افزایش ارسال آنها در اسرع وقت شده است.

دختران کوروش دوشنبه 13 خرداد‌ماه سال 1392 ساعت 01:03 http://d-k.blogfa.com

سلام جناب ضیائی
چند درصد مطالب رو خودتون مینویسید؟
اگه واقعا همه رو خودتون مینویسید قابل تحسینه

سلام
همینکه مطالب وبلاگ بنده مورد توجه شما بوده است برای بنده افتخار است اما همه مطالب نوشته حقیر نیست برخی از دوستان هم گاهی مطالبی ارسال می کنند که استفاده می شود .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد