طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

آقای مدیر

مردی که سوار بر بالن در حال حرکت بود ناگهان به یاد آورد قرار مهمّی دارد؛ ارتفاعش را کم کرد و از مردی که روی زمین بود پرسید:
“ببخشید آقا ؛ من قرار مهمّی دارم ، ممکنه به من بگویید کجا هستم تا ببینم به موقع به قرارم می رسم یا نه؟”
مرد روی زمین : بله، شما در ارتفاع حدودا ً ۶ متری در طول جغرافیایی “۱٨’۲۴**ﹾ** ۸۷ و عرض جغرافیایی “۴۱’۲۱**ﹾ** ۳۷** هستید
مرد بالن سوار : شما باید مهندس باشید
مرد روی زمین : بله، از کجا فهمیدید؟؟”
مرد بالن سوار : چون اطلاعاتی که شما به من دادید اگر چه کاملا ً دقیق بود به درد من نمی خورد و من هنوز نمی دانم کجا هستم و به موقع به قرارم می رسم یا نه؟”مرد روی زمین : شما باید مدیر باشید.
مرد بالن سوار: از کجا فهمیدی؟
مرد روی زمین : چون شما نمی دانید کجا هستید و به کجا می خواهید بروید.
قولی داده اید و نمی دانید چگونه به آن عمل کنید و انتظار دارید مسئولیت آن را دیگران بپذیرند. اطلاعات دقیق هم به دردتان نمیخورد
نظرات 3 + ارسال نظر
بهاره یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 14:04



سلام
خوشحال میشم تشریف بیارید به بازی آنلاین و رکود بزنید!

http://game.parsdlc.com

همچنین میتونید به صورت دائمی فایل و عکس هاتونو به ما بسپارید!

http://up.parsdlc.com

:)

سیاوش یکشنبه 20 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 23:23



مــدیـــر یعنی این

این نام را به خاطر بسپارید هاروکا ایشیماتسو . او مدیرعامل ژاپن ایرلاینز است. یکی از ده ایرلاین برتر جهان.او برای اینکه کارمندان شرکتش اخراج نشوند، حقوق خودش را کاهش داد.از سال ۲۰۰۷ تابحال، حقوق او حتی کمتر از حقوق خلبان های زیردستش است.او با اتوبوس به سر کار می رود.موقع نهار، او مثل بقیه کارمندان در صف کافه تریا می ایستد.او دفتر کار ندارد. میزش در سالن، کنار بقیه کارمندان است.قابل توجه مدیران وطنی!که در شرایط تحریم ، ناکاربلدی و سوء مدیریت خود را توجیه نکنن

محمد دوشنبه 28 اسفند‌ماه سال 1391 ساعت 08:49

سلام

ممنون

عالی بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد