طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

مهناز عزیز ،امروز دو سال شد که ...

امروز دقیقا دوسال از سفر غیر منتظره خواهر عزیزم مهناز می گذرد.  

هنوز نتوانسته ام بفهمم که این یک خواب وحشتناک است یا در بیداری واقعا اتفاق افتاده است .  

 خدا کند که خواب باشم  تا بیدار شوم  و یک نفس راحت بکشم.  

هنوز هم چند سطر دست  و پا شکست ای که ان روز ها  نوشته  و تقدیم به مهناز کردم تنها چیزی است که می توانم تکرارش کنم . 


دل شکستم
روزگارم خوب نیست
خواهرم رفت از این دار پلید
و کسی نیز نفهمید
که بر ما چه گذشت
دل گنجشکی من
ترکید از غم او
هیکل فیلی من
پر احساس شده
حس غم ، غصه و آه
روزگار همه مان گشته سیاه

نظرات 10 + ارسال نظر
میم خاله زاده سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 12:39

ما نیز هنوز ناباورانه نبودنش را نتوانسته ایم بپذیریم . یادش همیشه در وجودمان جاری است. کاش بیشتر با ما بود.

باغ اندیشه ها سه‌شنبه 28 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 21:00

روحشون شاد.

ممنون عزیزم

زندیه چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 00:11

با سلام خدمت شما با خاطراتش شب روز میگذرونم توی الباتان گم شده ای دارم ولی افسوس که پیداش نمی کنم از خدا برای شماد خانواده محترم از خدا صبر و بردباری میطلبم روحش شاد

سلام
خداکنه خواب باشم .

یک ماما با چکمه های سفید چهارشنبه 29 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 16:31 http://newmidwife.blogsky.com/

اینها تلخترین حقایق زندگی ما آدمایی که عزیزی رو از دست دادیم...همه چیزو می دونیم مرگ ،زندگی...چرخه طبیعت...
اما نمی خوایم
و نمی تونیم
باور کنیم
روحشون شاد
انشالله که شما عمری با عزت و سلامت داشته باشید

ممنون از لطفتون. شما هم پاینده باشید

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 30 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 10:02

با سلام
امیدوارم ،زندگیتان بکام باشد.

آریا جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 02:38 http://www.takpayamak.com

روحشون شاد . . .

[ بدون نام ] جمعه 31 شهریور‌ماه سال 1391 ساعت 22:18

تسلیت واژه کوچکیست در برابر غم بزرگ شما
از خداوند صبر برای شما و خانواده محترم خواهانم

دوست عزیز . ممنونم از اظهرا لطفتون

فری دوشنبه 17 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 23:18 http://fffery.blogsky.com/

الهی ...

سلمان یکشنبه 23 مهر‌ماه سال 1391 ساعت 16:44 http://farakhan.org

تسلیت میگم.
آرزو میکنم خداوند به شما شکیبایی هدیه کنه.

ممنون سلمان عزیز

[ بدون نام ] دوشنبه 6 دی‌ماه سال 1395 ساعت 23:51

سلام
روح خواهر گرامیتون شاد و قرین رحمت پروردگار
...

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد