طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

شک

زنگ زدم پشتیبانی میگم: چرا سرعت اینترنتم کم شده؟ 

 میگه: چون کندی سرعت دارین!  

گفتم اجرت با سید الشهدا خیالم راحت شد، یه خانواده رو از نگرانی در آوردی ! پس دلیلش اینه! البته خودمم شک کرده بودم!

نظرات 4 + ارسال نظر
میم خاله زاده دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 08:55

سلام توی این اوضاع و احوال اگه کسی جواب بده جای شکرداره ! جوابش مهم نیست

نفرمایید خاله زاده . اینجوری ها هم که شما می فرمایید نیست .

افسانه دوشنبه 9 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 17:55 http://gtale.blogsky.com/

سلام
حالا این بیچاره باز جواب داده

نکنه باز تقصیر این کشتی هاست(خنده)

چه عرض کنم والا!!!
البته با عرض سلام . ببخشید دیر شد. سلام رو عرض می کنم . باید اول سلام می کردم.

یک ماما با چکمه های سفید سه‌شنبه 10 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:47 http://newmidwife.blogsky.com/

خیلی هم خوب...فقط کاش وقتشو بیشتر می کردن!!!

فکر میکنم اگه ماموراشون رو بیشتر کنن بهتر باشه .

[ بدون نام ] جمعه 20 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 00:12

آقا ناشکری نکن چند وقت دیگه اینترانت ملی میاد مسئله دانلود وسرعت به کلی حل میشه !!!!!!!!!!!!!
خدا رو شکر به خاطر این نعمتهایی که به ما داده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد