طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

این شد مملکت ؟ خجالت نمی کشن تو تلویزیون مرغ نشون می دن

آخه اینم شد مملکت؟ تو تلویزیون که این همه زن و بچه پاش نیشستن مرغ نشون می دن . اونم خوردن مرغ .  خم هم  به ابرو نمیارن .  اینجا که فلان جا نیست که مرغ کیلویی ۱۲۰۰ تومن باشه که هر ننه قمری بخواد اونو نشون بده ؟!! فکر نمی کنن تو این جامعه ما داریم زندگی می کنیم و تعدادی ولو اندک خانواده پای این جعبه سابقا جادویی نشستن ؟!  وزارت ارشادنباید یه چیزی به این دست اند کاران صدا و سیما بگه . بی حرمتی هم حدی داره . مرغ نشون دادن تو تلویزیون چیزی کمتر از آب بازی تو پارک نیست . واقعا قباحت داره. اگه پس فردا آدم کشی و سرقت  و آب بازی و این جور جنایت ها زیاد شد کی می خواد جوابش رو بده ؟

من به عنوان یک آدم فرهنگ دوست به همه دست اند کاران صداو سیما توصیه می کنم یه عده ای از هنرمندانی که شما ها بهتر از ما میشناسیدشون رو به کار بگیرید ( همونهایی که تو فیلم لباس تن هنرپیشه های خارجی می کنن و عرق  و شراب رو به نوشیدنی خنک تبدیل می کنن )تا اگر یه مامور پخشی حواسش نبود و داشت صحنه ای ناجور از مرغ رو پخش می کرد اونو تبدبل به گوشت گوسفندی ، بزی ، بره ای ، گاوی چیزی بکنن تا دیگه از این بی ناموسی ها اتفاق نیفته .  

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 2 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:17

آقا ضیایی سلام
یه کاریکاتور نسبتا بی ادبانه در باره مرغ دیدم که تو اون کاریکاتور طرف کنار مرغ وایساده بود و می گفت با این پولا شما تخم ما رو هم نمی تونین بخورین
شرمنده یکم بی ادبانه بود

خوب شد که این کاریکاتور های بی ادبانه را برای ما نفرستاید . از قدیم گفته اند ادب مرد به ز دو لت اوست.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد