طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

دفترچه تلفن یه لر

این دفتر تلفن ها کم کم داره داستان می شه . کلی کامنت غیر قابل انتشار برام اومده که نه دلم می اد پاکش کنم نه جرات می کنم منتشرش کنم. به هر حال از همه دوستانی که این کامنت ها رو گذاشته اندممنونم ولی فکرجوونی ما رو هم بکنن. 

این هم از دفتر تلفن لرها ، که از لابلای کامنتها استخراج شده است .


 اباس اسخر

 بنام

 تویزروغن

حسنلی رزا

 رمزکاردیارانه

 سه جوات

 سه موسا

 عاموتخى

 عاموجفر

 عزد

فراد

کرش

کلثوم-

حونس

کومیل

 ممود

 ممدلی

میدی

ناسر

نقی-

 نقی ایرانسلس

هامددایى

 یاروکه1

 یاروکه 2

نظرات 2 + ارسال نظر
علیرضا دوشنبه 15 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 23:19 http://feragheeshgh.blogfa.com

سلام

چه نوع کامتنهایی برایتان آمده قربان؟

خیلی باحال بود علی الخص اباس اسخر

نمی شه گفت . خیلی ناجوره . یعنی خطرناکه حسن .

[ بدون نام ] سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 18:56

سلام
خیلی عالی بود الان میشه گفت شما کاملترین دفترچه تلفن طنز رو دارید سال بعد ایشالا تو جشنواره طنازی اول بشید .
راستی چرا امسال شرکت نکردید ؟

می ترسم برم جشنواره به جای اینکه مردم به طنز های من بخندند به خودم بخندند . احتیاط شرط عقله.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد