طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

فرصت طلبی

 

 فرصت طلبی  

مردی با اسلحه وارد یک بانک شد و  از صندوق دار تقاضای پول کرد. وقتی پولهارا دریافت کرد رو به یکی از مشتریان بانک کرد و پرسید : آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟    

مرد پاسخ داد : بله قربان من دیدم. سپس دزد اسلحه را به سمت شقیقه مرد گرفت و او را در جا کشت. او مجددا رو به زوجی کرد که نزدیک او ایستاده بودند و از آنها پرسید: آیا شما دیدید که من از این بانک دزدی کنم؟ مرد پاسخ داد : نه قربان ، من ندیدم ؛ اما همسرم دید.

نظرات 2 + ارسال نظر
طراوت یکشنبه 16 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 08:29

سلام خیلی جالب بود!!

سلام
ممنون از اظهار لطفتون.
با رهم به ما سر بزنید.

آدمک دوشنبه 17 آبان‌ماه سال 1389 ساعت 12:51 http://adamak86.persianblog.ir

من می دونم اون یک خانم بوده که شوهرش را معرفی کرده و قاعدتا بدون چون و چرا حق داشته و امیدوارم که سارق اونو هم زده باشه البته دور از جون شما و تعدادی دیگر .. حقشونه مردااااااااااااااااااا

:-)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد