طناز

طنز و ادب

طناز

طنز و ادب

گور بابای چرچیل

گور بابای چرچیل   !!

 

یه روز قرار بود چرچیل با بی بی سی مصاحبه ای داشته باشه و به صورت زنده از ردایو پخش شود. یه تاکسی می گیره،وقتی به محل می رسه،به راننده میگه اینجا منتظر باش تا من برگردم.راننده میگه نمیشه ،چون میخوام برم خونه و سخنرانی چرچیل را گوش کنم.چرچیل از این حرف خوشش میاد وبه راننده ۱۰ پوند انعام  میده .
راننده میگه: گور بابای چرچیل ،هر وقت خواستی برگرد!

نظرات 2 + ارسال نظر
موچه دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 00:18

قبلا خونده بودم ولی بازم جالب بود

hossein دوشنبه 28 تیر‌ماه سال 1389 ساعت 09:27 http://www.akslar.com

سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین . در ضمن اگه براتون مشکلی نیست خیلی خوشحال میشم من رو با نام "برترین سایت عکس" لینک کنین
.سلام . مطالب وبلاگتون بسیار جالب بود . خوشحال میشم از سایت من هم دیدن کنین

سلام
من شما را لینک کردم .
لطفا شما هم وبلاگ طنازی را لینک کنید .
ضیایی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد